Od roku 1955, kdy náš zakladatel Genichi Kawakami společnost Yamaha Motor založil, je naším posláním dodávat všem našim zákazníkům KANDO. A to nejen prostřednictvím našich výrobků.
Yamaha Ténéré 700 Rally
Kód: 330238/PLN 330238/35K Zvolte variantu


Detailní popis produktu
Model Ténéré 700 Rally je vybaven technologiemi vycházejícími ze závodů rallye, včetně plně nastavitelné přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem a zesílenými trubkami, 4mm hliníkovým krytem vany, lehkými titanovými stupačkami s vroubkováním a štíhlou kapotáží a jedná se o opravdu účelný adventure motocykl. Tato verze Rally se vyznačuje jedinečným barevným schématem inspirovaným dědictvím, zlatými koly a ikonickým designem Speed Block značky Yamaha, který je doplněn vysokým předním blatníkem, jenž je synonymem pro pouštní závodníky.
Nové sedlo s dominantní výškou 910 mm, přepracovaná palivová nádrž a upravený kryt spojky umožňují motocyklu Ténéré 700 Rally větší flexibilitu při jízdě v terénu. Kokpit je vybaven novou přístrojovou deskou TFT s úhlopříčkou 6,3" a jedinečným uspořádáním „Raid“, které zobrazuje pouze ty nejdůležitější informace, které potřebujete při zdolávání nejnáročnějšího terénu. Zobrazení ve stylu roadbooku v rallye je jedním ze tří uspořádání přístrojové desky a jen jednou z možností, jak si můžete pro sebe uzpůsobit zážitek z jízdy a upravit ho podle daných podmínek.
Příslušenství ZDE
Plně nastavitelná přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem
Ténéré 700 Rally je vybaven špičkovými, plně nastavitelnými 43mm předními vidlicemi KYB. Díky zesíleným trubkám a speciálnímu povlaku snižujícímu zadrhávání se zdvih vidlice oproti standardnímu modelu Ténéré 700 zvětšil o 20 mm, což umožňuje zdvih předního kola 230 mm a obrovskou světlou výšku 255 mm.
Zadní tlumič se zvýšeným zdvihem a plnou nastavitelností
Zadní odpružení modelu Ténéré 700 Rally je navrženo tak, aby fungovalo v dokonalé harmonii s předními vidlicemi, a je konstruováno tak, aby vynikalo i v těch nejnáročnějších podmínkách. Nabízí 220 mm zdvihu kola, což je o 20 mm více než u standardního modelu Ténéré 700, a má zcela přepracované přepákování a tlumič odpružení zadního kola. Velký doraz napomáhá zdolání nerovného terénu, zatímco jednotka je vybavena zásobníkem piggyback s hliníkovým tělem, která udržuje nízkou vnitřní teplotu oleje pro zachování konzistentního tlumení za jakýchkoli podmínek. Jak se dalo očekávat, je plně nastavitelná a ruční seřizovač umožňuje měnit předpětí bez použití nářadí.
Exkluzivní historické provedení
Model Ténéré 700 Rally, který je oslavou bohaté historie modelu Ténéré, vzdává hold minulosti v úžasném barevném provedení z 80. let, doplněném zlatými paprskovými koly a ikonickým designem speedblock značky Yamaha. Díky vysokému přednímu blatníku a klasické siluetě Ténéré se nelze splést s DNA tohoto skutečného adventure motocyklu, který byl postaven pro ty nejnáročnější jezdce.
Vysoký přední blatník Rally
Charakteristický vzhled motocyklu Ténéré dotváří ikonický zvýšený přední blatník. Barevně sladěný zvýšený blatník, který je navržen tak, aby byl nejen krásný, ale i praktický, snižuje rozstřikování bláta na rozbahněném terénu a eliminuje riziko zanášení blátem v prostoru mezi pneumatikou a krytem.
Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye
Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye, které je pro tento model jedinečné, nabízí o něco vyšší a vzpřímenější jízdní polohu než sedlo standardního modelu Ténéré 700. Doplňkové polstrování v kombinaci s vyšším odpružením poskytuje impozantní výšku sedla 910 mm, což je o 35 mm víc než standardní výška. Potah z prvotřídního duálního materiálu je opatřen reliéfním logem Rally. Sedlo je tvarováno tak, aby umožňovalo lepší ovládání v terénu při stání a zároveň zvyšovalo pohodlí při sezení.
Ergonomie se zaměřením na jízdu v terénu
Model Ténéré 700 Rally byl pečlivě modernizován, aby nabídl ještě větší pocit splynutí jezdce se strojem. Nová palivová nádrž byla posunuta dopředu a víčko palivové nádrže je umístěno níže pro lepší rozložení hmotnosti, zatímco užší tvar zlepšuje oporu kolen pro maximální kontrolu na všech druzích povrchů. To doplňuje ploché sedlo Rally, které je úzké a usnadňuje přenášení váhy při jízdě v terénu.
Odolný ocelový rám, který zvládne extrémní podmínky
Hardcore motocykl potřebuje odolné šasi a odolnějších modelů, než je Ténéré 700 Rally, příliš nenajdete. Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám kombinuje pevnost s nízkou hmotností a kompaktními rozměry, takže svému motocyklu můžete v náročném terénu opravdu šéfovat.
Odolné komponenty inspirované rallye
Ténéré 700 Rally je jedním z nejodolnějších adventure motocyklů, které si můžete pořídit, s mnoha modernizovanými díly pro vylepšení terénních vlastností v těch nejtěžších podmínkách, včetně velkých, ale lehkých titanových stupaček s vroubkováním a odolného 4mm hliníkového spodního krytu, která poskytuje zvýšenou ochranu při nevyhnutelných nárazech a nerovnostech.
Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm3 EU5+
Kritiky oceňovaný motor CP2, který byl pro rok 2025 aktualizován, těží z použití elektronické škrticí klapky YCC-T, která umožňuje řadu nových funkcí a lineárnější průběh točivého momentu. Nové sání vzduchu zlepšuje akustický zážitek a mezi novinky patří také plynulejší řazení. Nový kryt spojky vám zvenčí poskytuje více místa pro nohy vsedě i vestoje.
Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy pro maximální kontrolu
Elektronická škrticí klapka YCC-T nabízí dokonalé spojení mezi jezdcem a motorem a umožňuje dva jízdní režimy, takže si můžete vybrat mapu plynu, která nejlépe vyhovuje vašemu stylu jízdy. Režim Sport nabízí nejrychlejší odezvu na plyn, zatímco režim Explorer nabízí plynulejší dodávku výkonu, který vyniká na povrchu s nízkou přilnavostí.
ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
Při jízdě v terénu máte dokonalou kontrolu nad vozidlem, protože ABS i kontrolu trakce lze zcela vypnout stisknutím tlačítka. Systém ABS má tři nastavení, která lze zvolit pomocí speciálního tlačítka umístěného v kokpitu nebo pomocí nové jednotky spínačů v nabídce přístrojové desky TFT. Kromě úplného zapnutí a úplného vypnutí lze systém ABS vypnout pouze na zadním kole, což vám umožní používat zadní brzdu a plyn k zatáčení na měkkých površích a zároveň využívat výhody systému ABS na předním kole.
6,3palcový barevný TFT displej s motivem Raid, konektivitou a navigací
Velký 6,3'' barevný TFT displej ve stylu roadbooku rallye podtrhuje luxusní design modelu Ténéré 700 Rally a nabízí tři různé motivy, včetně doplňkového displeje „Raid”. Připojení k chytrému telefonu zpřístupňuje řadu funkcí včetně integrace telefonních hovorů, hudby a navigace turn-by-turn prostřednictvím aplikace MyRide. Standardní výbavou je také nabíjecí port USB-C.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Adventure |
---|---|
Typ motoru: | 4taktní, 2válcový, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem: | 689 ccm |
Vrtání x zdvih: | 80,0 × 68,6 mm |
Kompresní poměr: | 11,5 : 1 |
Maximální výkon: | 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot./min |
Limited power version: | 35,0 kW (47,6 k) při 8 000 ot./min |
Maximální točivý moment: | 68,0 Nm při 6500 ot./min |
Systém mazání: | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky: | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování: | TCI |
Systém startování: | Elektrický |
Převodovka: | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod: | Řetěz |
Fuel consumption: | 4,3 l / 100 km |
CO2 emission: | 100 g/km |
Příprava paliva: | Elektronické vstřikování paliva |
Rám: | dvojitý kolébkový, Ocelový páteřový rám |
Úhel sklonu: | 27º |
Stopa: | 105 mm |
Systém předního odpružení: | Teleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm |
Systém zadního odpružení: | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Přední zdvih: | 230 mm |
Zadní zdvih: | 220 mm |
Přední brzda: | hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda: | hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Přední pneumatika: | 90/90-21 M/C 54V |
Zadní pneumatika: | Zadní pneumatika 150/70 R 18 M/C 70V |
Celková délka: | 2 370 mm |
Celková šířka: | 935 mm |
Celková výška: | 1.490 mm |
Výška sedla: | 910 mm |
Rozvor kol: | 1 595 mm |
Minimální světlá výška: | 255 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní: | 210 kg |
Kapacita palivové nádrže: | 16,0 l |
Kapacita olejové nádrže: | 3 l |
Displej: | TFT 6,3 palce |
Konektivita Smartphone: | MyRide |
Adaptivní tempomat: | NE |
Palubní navigace: | MyRide turn-by-turn |
VIDEO
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KANDO je japonský výraz vyjadřující pocit hlubokého uspokojení a nadšení, které se dostaví při setkání s něčím, co má skutečně výjimečnou hodnotu, kvalitu a výkon. Je to vzrušující emoce, která obohacuje váš život a nám vlévá do žil skutečné nadšení. Všechny naše výrobky a služby navrhují a vyrábějí lidé, které jejich práce skutečně baví a jejichž cílem je poskytnout vám ty nejlepší možné zážitky.
Ať už chcete ZÁVODIT rychleji, VNÍMAT nadšení z jízdy nebo najít nejlepší řešení chytřejšího POHYBU, doufáme, že si najdete takový výrobek Yamaha, který vám poskytne pocit KANDO – a také doufáme v Rev Your Heart, a že zahlédneme jiskru ve vašich očích.