Od roku 1955, kdy náš zakladatel Genichi Kawakami společnost Yamaha Motor založil, je naším posláním dodávat všem našim zákazníkům KANDO. A to nejen prostřednictvím našich výrobků.
Yamaha Ténéré 700 Extreme
Kód: 330241


Detailní popis produktu
Model Ténéré 700 Extreme inspirovaný vítěznými rallye motocykly Yamaha je zkonstruován tak, abyste se mohli vydat ještě hlouběji do drsného terénu. Díky vysoce kvalitnímu odpružení KYB, zvýšené světlé výšce, řadě komponentů zaměřených na terénní jízdu a TFT displeji s 3 motivy je tento drsný model o objemu 690 ccm připraven téměř na cokoli.
Ať už jste zkušený dobrodružný jezdec nebo jste v tomto vzrušujícím světě nováčkem, nový Ténéré 700 Extreme je stroj, který si žádá vaši pozornost. Najdete s ním svůj vlastní druh extrému.
Příslušenství ZDE
Plně nastavitelná 43mm přední vidlice KYB
Model Ténéré 700 Extreme je vybaven přední vidlicí KYB s vysokým zdvihem a specifikací, která poskytuje 230 mm zdvihu kola (o 20 mm více než u modelu Ténéré 700) a zvládne i ten nejnáročnější terén. Odolná povrchová úprava Kashima na trubkách zajišťuje hladký chod odpružení a díky možnosti plného nastavení předpětí a tlumení komprese a odskoku lze tento odolný terénní motocykl nastavit tak, aby dokonale odpovídal vašemu stylu jízdy v jakémkoli terénu.
Zadní tlumič piggyback KYB
Model Ténéré 700 Extreme je vybaven zadním tlumičem KYB s dlouhým zdvihem, který poskytuje 220 mm zdvihu zadního kola – o 20 mm více než u modelu Ténéré 700. Závodní plně nastavitelné zadní odpružení Monocross je vybaveno nově vyvinutým přepákováním, které zajišťuje progresivnější činnost odpružení pro lepší jízdní vlastnosti v extrémním terénu.
5palcový připojený TFT přístrojový panel se třemi motivy
Pětipalcový TFT přístrojový panel nabízí tři styly obrazovky pro různé situace. „Explorer“ má dynamický digitální styl, zatímco „Street“ nabízí rychloměr v analogovém formátu. Motiv „Raid“ se vyznačuje designem inspirovaným roadbookem se zaměřením na vzdálenosti cest. S bezplatnou aplikací MyRide od společnosti Yamaha můžete zůstat ve spojení a zobrazovat na displeji upozornění na textové zprávy a hovory.
Ploché jednodílné sedadlo pro rallye
Při jízdě v terénu potřebujete mít možnost snadno přenášet váhu pro optimální ovladatelnost. Jednodílné sedlo modelu Ténéré 700 Extreme s plošším profilem a 20 mm polstrování navíc poskytuje větší pohodlí a lepší pohyblivost na silnici i v terénu.
Vysoký přední blatník v enduro stylu
Model Ténéré 700 Extreme je vybaven vysokým předním blatníkem, který je navržen tak, aby zvládl i ty nejextrémnější terénní podmínky. Jeho lehká konstrukce vás pomáhá chránit před povrchovými nečistotami, zatímco sekundární nízký poloviční blatník pomáhá odrážet nečistoty a stříkající vodu od motocyklu.
Lehké titanové stupačky
Speciální výbava modelu Ténéré 700 Extreme zahrnuje lehké titanové stupačky, které zajišťují lepší přilnavost v blátivých nebo mokrých podmínkách. O 200 g lehčí a o 35 % větší plocha než u standardní konstrukce snižuje tlak na podrážky bot, zejména když stojíte, a díky větší kontaktní ploše umožňuje lepší ovladatelnost.
Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm
Motor Yamaha CP2 o objemu 690 ccm je navržen tak, aby poskytoval co nejsenzačnější a nejuspokojivější zážitky z jízdy v jakémkoli terénu. Tato pohonná jednotka s 270° klikovým hřídelem produkuje silný lineární točivý moment už od nízkých otáček a dělá z modelu Ténéré 700 Extreme vynikající výkonný motocykl pro jízdy napříč kontinentem i prohánění se v terénu.
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
Systém ABS se 3 režimy vám dává možnost přesně se rozhodnout, jak se má váš motocykl chovat na různých površích. Režim 1 je plně zapnutý a systém ABS funguje na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je systém aktivní na předním kole, ale vypnutý na zadním. Nabízí tak větší jistotu na volných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém zcela vypnutý a dává vám maximální ovladatelnost při jízdě v terénu.
Ergonomická palivová nádrž o objemu 16 l
Díky nízké spotřebě paliva motoru CP2 vám 16litrová palivová nádrž zajistí dostatečný dojezd mezi tankováními. A ať už jedete extrémním terénem nebo si užíváte pohodovou jízdu po dálnici, štíhlá nádrž přispívá k příjemné ergonomii, která dělá z tohoto modelu pozoruhodně všestranný dobrodružný motocykl.
Kompletní osvětlení LED a zásuvka USB
Agresivní kapotáž se 4 LED světlomety je inspirována závodními rallye motocykly, jejichž DNA sahá až k vítězům dakarského závodu Yamaha. Plné LED osvětlení zahrnuje kompaktní přední a zadní ukazatele směru a lehké zadní světlo pro vysokou viditelnost s vynikající spolehlivostí a nízkou hmotností.
Velká paprsková kola 21″/18″
Závodní dědictví modelu Ténéré 700 Extreme se projevuje použitím 21palcových/18palcových paprskových kol, která kombinují obrovskou pevnost s kontrolovanou pružností pro zvládnutí náročného terénu. Použití 21palcového předního kola a 18palcového zadního kola vám také dává možnost nasadit enduro pneumatiky pro lepší výkon v terénu.
Vynikající ochrana pro jízdu v terénu
Tento robustní adventure motocykl je vybaven širokou škálou originálního vybavení, které je navrženo tak, aby chránilo vás i váš stroj. Lehký štít a chrániče rukou pomáhají odrážet vítr, zatímco vodítko řetězu a lehká hliníková síťová ochrana chladiče zachycují nečistoty z povrchu a udržují vysoký výkon vašeho motocyklu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Adventure |
---|---|
Typ motoru: | 4taktní, 2válcový, Kapalinou chlazený, DOHC |
Zdvihový objem: | 689 ccm |
Vrtání x zdvih: | 80,0 × 68,6 mm |
Kompresní poměr: | 11,5 : 1 |
Maximální výkon: | 54,0 kW (73,4 k) při 9.000 ot./min |
Maximální točivý moment: | 68,0 Nm při 6.500 ot./min |
Systém mazání: | zásoba oleje v klikové skřín |
Typ spojky: | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování: | TCI |
Systém startování: | Elektrický |
Převodovka: | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod: | Řetěz |
Fuel consumption: | 4,16 l / 100 km |
CO2 emission: | 100 g/km |
Příprava paliva: | Elektronické vstřikování paliva |
Rám: | dvojitý kolébkový, Ocelový páteřový rám |
Úhel sklonu: | 27º |
Stopa: | 105 mm |
Systém předního odpružení: | Teleskopická vidlice upside down |
Systém zadního odpružení: | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Přední zdvih: | 230 mm |
Zadní zdvih: | 220 mm |
Přední brzda: | hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda: | hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Přední pneumatika: | 90/90-21 M/C 54V |
Zadní pneumatika: | 150/70 R 18 M/C 70V |
Celková délka: | 2 370 mm |
Celková šířka: | 905 mm |
Celková výška: | 1.490 mm |
Výška sedla: | 910 mm |
Rozvor kol: | 1 595 mm |
Minimální světlá výška: | 260 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní: | 205 kg |
Kapacita palivové nádrže: | 16 l |
Kapacita olejové nádrže: | 3 l |
VIDEO
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KANDO je japonský výraz vyjadřující pocit hlubokého uspokojení a nadšení, které se dostaví při setkání s něčím, co má skutečně výjimečnou hodnotu, kvalitu a výkon. Je to vzrušující emoce, která obohacuje váš život a nám vlévá do žil skutečné nadšení. Všechny naše výrobky a služby navrhují a vyrábějí lidé, které jejich práce skutečně baví a jejichž cílem je poskytnout vám ty nejlepší možné zážitky.
Ať už chcete ZÁVODIT rychleji, VNÍMAT nadšení z jízdy nebo najít nejlepší řešení chytřejšího POHYBU, doufáme, že si najdete takový výrobek Yamaha, který vám poskytne pocit KANDO – a také doufáme v Rev Your Heart, a že zahlédneme jiskru ve vašich očích.