Yamaha R6 RACE

Kód: 330304
354 990 Kč
Na dotaz
Možnosti doručení

Jedná se o špičkový supersportovní motocykl o objemu 600 ccm, který již léta dominuje závodům mistrovství světa supersportů. Stejně jako každý stroj řady R byl tento stroj vyvinut bez kompromisů s cílem dosáhnout nejvyšší úrovně výkonu. A abychom vám a vašemu týmu ještě více usnadnili přípravu na závodní sezónu, dodáváme nyní model R6 RACE v závodní úpravě určené pouze pro závodní dráhy.

Detailní informace

20 let aktivně jezdíme a testujeme - Poradenství podložené reálnými zkušenostmi profesionálů
20 let aktivně jezdíme a testujeme
Poradenství podložené reálnými zkušenostmi profesionálů
Prémiové značky KNOX, NZI... přímo od zdroje - Jsme dovozce vybraných značek do ČR
Jsme výhradní dovozce vybraných značek
Značky KNOX, NZI, LOOKWEL a TERMIGNONI přímo od zdroje
Doprava zdarma při objednávce nad 500 Kč
Doprava zdarma při objednávce nad 500 Kč
Vaše objednávka pojede v nejrychlejším pruhu

Detailní popis produktu

Model R6 RACE je vybavený agresivně stylizovanou kapotáží s ikonickým předním vstupem vzduchu ve tvaru M. Tato kapotáž se inspiruje továrním motocyklem M1 MotoGP® a poskytuje maximální aerodynamickou účinnost pro zkrácení času na kolo – zatímco kompaktní podvozek Deltabox, tvarovaná hliníková palivová nádrž a štíhlý hořčíkový podsedlový rám vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince.

R6 RACE s minimalizovanou kapotáží, který je k dispozici v černé barvě Tech Black, je ideálním motocyklem pro všechny od jezdců na okruzích až po dychtivé závodníky, kteří se chtějí proslavit svým prvním velkým vítězstvím. Lehký řadový čtyřválec o objemu 599 ccm s mnoha tituly z mistrovství světa supersportů dokázal, že je nejrychlejší v oboru – a díky systému variabilního sání Yamaha (YCC-I) a procesorem řízené škrticí klapce Yamaha (YCC-T) – stejně jako antihoppingové spojce, šestistupňové převodovce s krátkým zpřevodováním a systému rychlořazení Quick Shifter (QSS) – vám R6 RACE připravený na závodní tratě poskytne nejvyšší úroveň ovladatelnosti na každém okruhu.

 


 Příslušenství ZDE


 

Nová přítlačná křidélka inspirovaná MotoGP

Aerodynamická křidélka ve stylu MotoGP, která jsou umístěna na horní části hlavní kapotáže, byla navržena a vyvinuta na základě technické zpětné vazby od týmu Yamaha Factory Racing MotoGP. Křidélka jsou vyrobena z uhlíkových vláken, aby byla co nejlehčí a zároveň byla zajištěna jejich pevnost a tuhost. Nejenže vytvářejí přítlak, ale také poskytují větší pocit stability a zpětné vazby od přední části stroje.

Nová generace předních vidlic KYB

Nová 43mm přední vidlice KYB upside down byla kompletně přepracována a nyní je vybavena individuálním tlumením odskoku a komprese na levé a pravé noze vidlice s dvoucestným nastavením. Každá noha vidlice je nyní vybavena základním ventilem, který je navržen tak, aby optimalizoval tlak ve válci omezením nebo úplným zamezením průtoku oleje do spodní části vidlice, což má za následek lepší odezvu tlumení, lepší pocit kontaktu a lepší stabilitu ve všech směrech.

Brzdný výkon Brembo nové úrovně

Nový přední brzdový systém s hlavním brzdovým válcem Brembo a třmeny Stylema, který je citlivý a výkonný, posouvá brzdný výkon modelu R1 RACE na vyšší úroveň. Radiální hlavní válec je vybaven pístkem, který se pohybuje ve směru rovnoběžném se zdvihem brzdové hladiny a vyvíjí tlak lineárně podle toho, jak jezdec tiskne páčku. Lehké třmeny Styleme jsou navrženy tak, aby umožňovaly optimalizované proudění vzduchu pro účinné chlazení, což snižuje vadnutí brzd na trati.

Čistě okruhový speciál, všechny silniční komponenty odstraněny

R1 RACE se dodává připravený na závodní trať bez komponentů pro silniční provoz. Nejenže se tím snižuje hmotnost modelu R1, ale také se zvyšuje pohodlí, když jej tlačíte do boxů a jste připraveni poprvé vyrazit na závodní dráhu. Sedlo spolujezdce je nahrazeno speciálním krytem.

Nový přilnavý potah sedla

Zcela nový materiál potahu sedla s novou strukturou nabízí lepší přilnavost a zároveň umožňuje jezdci snadno přenášet váhu. V zatáčkách to jezdci pomáhá cítit větší spojení s motocyklem R1 a přispívá to k pověstnému pocitu stability šasi.

Čtyřválcový motor crossplane o objemu 998 cm3 s lineárním točivým momentem

Klíčovou funkcí čtyřválcového motoru R1 o objemu 998 ccm je klikový hřídel crossplane a nepravidelné pořadí zapalování, které dodává silný lineární točivý moment. Díky vysoce účinnému systému sání spolu se speciálně navrženými jednostranně uloženými vahadly tento motor vyvinutý pro závody poskytuje pozoruhodný výkon v celém rozsahu otáček.

Propracovaný balíček elektroniky

Mezi sofistikované elektronické pomocníky jezdce modelu R1 RACE, řízené inteligentním systémem odvozeným z MotoGP v podobě šestiosé IMU, patří kontrola trakce (TCS), kontrola prokluzu (SCS), kontrola brzd (BC), kontrola zdvihu (LIF), kontrola rozjezdu (LCS) a třírežimový systém řízení brzd motoru (EBM). Kromě toho je model R1 RACE vybaven nejnovějším systémem rychlořazení (QSS) a režimy volby výkonu (PWR) společnosti Yamaha.

Škrticí klapka APSG ride-by-wire

Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou high-tech otočnou rukojetí, která zajišťuje přirozený pocit umožňující přesné ovládání. Lehký systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převody, které poskytují plynulý a progresivní pocit a okamžitou odezvu plynu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Supersport
Typ motoru: 4taktní, Kapalinou chlazený, Paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, DOHC, 4ventilový
Zdvihový objem: 599 ccm
Vrtání x zdvih: 67,0 × 42,5 mm
Kompresní poměr: 13,1 : 1
Maximální výkon: 87,1 kW (118,4 k) při 14 500 ot./min
Maximální točivý moment: 61,7 Nm (6,3 kgm) při 10 500 ot./min
Systém mazání: zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky: mokrá, vícelamelová
Systém zapalování: TCI
Systém startování: Elektrický
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Fuel consumption: 6,6 l / 100 km
CO2 emission: 154 g/km
Příprava paliva: Vstřikování paliva
Rám: Diamond
Úhel sklonu: 24°
Stopa: 97 mm
Systém předního odpružení: Teleskopická vidlice Ø 43 mm
Systém zadního odpružení: kloubové odpružení, kyvná vidlice
Přední zdvih: 120 mm
Zadní zdvih: 120 mm
Přední brzda: Hydraulická dvoukotoučová Ø 320 mm
Zadní brzda: Hydraulická jednokotoučová Ø 220 mm
Přední pneumatika: 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová
Zadní pneumatika: 180/55 ZR17M/C (73W) bezdušová
Celková délka: 1 990 mm
Celková šířka: 695 mm
Celková výška: 1 150 mm
Výška sedla: 850 mm
Rozvor kol: 1 375 mm
Minimální světlá výška: 130 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní: 185 kg
Kapacita palivové nádrže: 17,0 l
Kapacita olejové nádrže: 3,40 l

VIDEO

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

2021-Yamaha-MT09-EU-Storm_Fluo-Static-002-03-1

Od roku 1955, kdy náš zakladatel Genichi Kawakami společnost Yamaha Motor založil, je naším posláním dodávat všem našim zákazníkům KANDO. A to nejen prostřednictvím našich výrobků.

 

KANDO je japonský výraz vyjadřující pocit hlubokého uspokojení a nadšení, které se dostaví při setkání s něčím, co má skutečně výjimečnou hodnotu, kvalitu a výkon. Je to vzrušující emoce, která obohacuje váš život a nám vlévá do žil skutečné nadšení. Všechny naše výrobky a služby navrhují a vyrábějí lidé, které jejich práce skutečně baví a jejichž cílem je poskytnout vám ty nejlepší možné zážitky.

Ať už chcete ZÁVODIT rychleji, VNÍMAT nadšení z jízdy nebo najít nejlepší řešení chytřejšího POHYBU, doufáme, že si najdete takový výrobek Yamaha, který vám poskytne pocit KANDO – a také doufáme v Rev Your Heart, a že zahlédneme jiskru ve vašich očích.

×

Splátková kalkulačka ESSOX