Od roku 1955, kdy náš zakladatel Genichi Kawakami společnost Yamaha Motor založil, je naším posláním dodávat všem našim zákazníkům KANDO. A to nejen prostřednictvím našich výrobků.
Yamaha MT-10 SP
Kód: 330166


Detailní popis produktu
Tento brutální a ikonický sportovní naháč je prvním motocyklem na světě, který je vybavený elektronicky řízeným odpružením se šoupátkovým ventilem se 6 režimy od společnosti Öhlins. V poloaktivním režimu se tlumicí síla automaticky přizpůsobuje jízdním podmínkám a zajišťuje nejvyšší stupeň přesnosti šasi při brzdění, zrychlování a zatáčení.
Abyste mohli plně využít výkon a točivý moment motoru o objemu 998 ccm, je zde 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit), která řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdnou sílu. Exkluzivní výbava MT-10 SP zahrnuje 3dílnou spodní kapotáž a opletené brzdové hadičky – a díky dynamické závodní barvě Icon Performance a prémiové povrchové úpravě má MT-10 SP všechno, co potřebujete.
Příslušenství ZDE
Elektronické odpružení Öhlins 2. generace
MT-10 SP je prvním motocyklem na světě, který je vybaven radikálním elektronicky řízeným odpružením odpružením se šoupátkovým ventilem od společnosti Öhlins. Tento průkopnický systém nabízí širokou škálu přesněji řízených nastavení a umožňuje výběr ze tří poloaktivních a tří manuálních režimů, které poskytují vyšší míru ovladatelnosti pro maximálně vzrušující zážitek z jízdy s vysokým výkonem.
Třídílný spodní kryt
Dalším exkluzivním prvkem modelu MT-10 SP je lehká třídílná spodní kapotáž, která motocyklu dodává rafinovaný a agresivní sportovní vzhled a směruje vzduch k chladiči oleje, čímž zajišťuje stálé provozní teploty.
Opletené brzdové hadičky
Vysoce výkonné motocykly potřebují vysoce výkonné brzdy a radiálně upevněné přední třmeny a zadní třmen jsou vybavené opletenými brzdovými hadičkami, které si zachovávají svůj cit a účinnost i při těch nejextrémnějších tlacích.
Speciální barva Icon Performance
Jedinečnou a ve své třídě špičkovou specifikaci modelu MT-10 SP podtrhuje exkluzivní barva Icon Performance, která je inspirována designem závodního okruhového motocyklu R1M.
Radiální hlavní válec Brembo
Díky systému odvozenému od modelu R1 se dvěma plovoucími 320mm kotouči a čtyřpístkovými radiálně upevněnými třmeny je motocykl MT-10 SP vybaven velmi sofistikovaným brzdovým paketem. Tento model je vybavený radiálním hlavním brzdovým válcem Brembo, který zajišťuje ještě přesnější citlivost a ovladatelnost a poskytuje maximální brzdný výkon.
Motor CP4 998 cm3
Nic se nevyrovná vzrušujícímu zážitku z výkonného motoru CP4 o objemu 998 cm3 modelu MT-10 SP. Jeho konstrukce s technologií crossplane poskytuje nerovnoměrnou sekvenci zapalování, která zajišťuje senzační točivý moment pro pozoruhodnou akceleraci – a tento motocykl je vybaven vyladěným systémem sání s velkým sacím potrubím a mřížkami akustického zesilovače umístěnými na nádrži vydávající hluboký řev, který při zatažení za plyn vyvolává mrazení v zádech.
Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR
Důmyslný systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) značky Yamaha je nejnovějším systémem ride-by-wire, který poskytuje nejefektivnější a nejpřirozenější pocit ovládání plynu pro nejvyšší stupeň kontroly. Odezvu plynu lze nastavit pomocí systému PWR, který umožňuje výběr ze čtyř režimů výkonu, od měkké odezvy na mokrém povrchu až po agresivní jízdu na okruhu.
Titanový výfukový systém
Jakmile stisknete tlačítko startéru, uslyšíte a pocítíte jedinečný zvuk, který vydává speciálně vyladěný titanový středový tlumič výfuku se symetrickým levým a pravým výfukovým potrubím. Spolu s vyladěným systémem sání využívá nerovnoměrné sekvence zapalování motoru s klikovým hřídelem crossplane k vytvoření jedinečného a vzrušujícího tónu výfuku, který nezní jako u žádného jiného motocyklu.
Rychlořazení nahoru i dolů
Pro rychlejší a efektivnější akceleraci je model MT-10 SP standardně vybaven rychlořazením. Tento elektronický systém umožňuje řazení nahoru bez spojky s plným plynem a také kultivovanější a kontrolovanější řazení dolů, které spolu s asistenční antihoppingovou spojkou pomáhá udržovat stabilitu šasi při zpomalování.
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) s kompletní sadou asistenčních systémů
Uvnitř malé černé krabičky se skrývá šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), která snímá náklon, natočení a vychýlení a také zrychlení dopředu/dozadu, nahoru/dolů a doleva/doprava. Řídicí jednotka pak na základě těchto údajů aktivuje špičkové asistenční systémy, včetně kontroly trakce, kontroly skluzu (SCS), řízení zdvihu předního kola (LIF), brzdění motorem (EBM) a ovládání brzd (BC), které zajišťují dokonalé ovládání při každé jízdě.
4,2'' přístrojová deska TFT s volbou režimu jízdy
4,2" plnobarevný TFT displej poskytuje jasný přehled o důležitých informacích o chodu stroje. Spínač nabídky na pravém řídítku umožňuje rychlý přechod mezi různými obrazovkami – a přepínač Režim/Vybrat na levém řídítku mění nastavení elektronických asistenčních systémů jednotlivě – nebo můžete přepínat všechna nastavení najednou pomocí 4 režimů systému YRC.
Tempomat a omezovač rychlosti
I při jízdě na motocyklu MT-10 SP přijdou chvíle, kdy se budete chtít uklidnit a vychutnat si krajinu – a jakmile překročíte rychlost 50 km/h, je snadné aktivovat tempomat a jednoduše si užívat jízdu. K dispozici je také variabilní omezovač rychlosti Yamaha (YVSL), který umožňuje zvolit preferovanou maximální rychlost, nastavit ji pomocí přepínače Režim/Vybrat a relaxovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motocykly Yamaha Hyper Naked |
---|---|
Typ motoru: | 4taktní, Kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC |
Zdvihový objem: | 998 cc |
Vrtání x zdvih: | 79,0 × 50,9 mm |
Kompresní poměr: | 12.0:1 |
Maximální výkon: | 122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min |
Maximální točivý moment: | 112,0 Nm (11,4 kg-m) při 9 000 ot./min |
Systém mazání: | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky: | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování: | TCI |
Systém startování: | Elektrický |
Převodovka: | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod: | Řetěz |
Fuel consumption: | 6,83 l/100 km |
CO2 emission: | 159 g/km |
Příprava paliva: | Elektronické vstřikování paliva |
Rám: | Diamond |
Úhel sklonu: | 24° |
Stopa: | 102 mm |
Systém předního odpružení: | Teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení: | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Přední zdvih: | 120 mm |
Zadní zdvih: | 120 mm |
Přední brzda: | Hydraulická dvoukotoučová brzda Ø 320mm |
Zadní brzda: | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 220mm |
Přední pneumatika: | 120/70ZR17M/C (58 W) bezdušová |
Zadní pneumatika: | 190/55ZR17M/C (75 W) bezdušová |
Celková délka: | 2100 mm |
Celková šířka: | 800 mm |
Celková výška: | 1 165 mm |
Výška sedla: | 835 mm |
Rozvor kol: | 1405 mm |
Minimální světlá výška: | 135 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní: | 214 kg |
Kapacita palivové nádrže: | 17 l |
Kapacita olejové nádrže: | 4,90 l |
VIDEO
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KANDO je japonský výraz vyjadřující pocit hlubokého uspokojení a nadšení, které se dostaví při setkání s něčím, co má skutečně výjimečnou hodnotu, kvalitu a výkon. Je to vzrušující emoce, která obohacuje váš život a nám vlévá do žil skutečné nadšení. Všechny naše výrobky a služby navrhují a vyrábějí lidé, které jejich práce skutečně baví a jejichž cílem je poskytnout vám ty nejlepší možné zážitky.
Ať už chcete ZÁVODIT rychleji, VNÍMAT nadšení z jízdy nebo najít nejlepší řešení chytřejšího POHYBU, doufáme, že si najdete takový výrobek Yamaha, který vám poskytne pocit KANDO – a také doufáme v Rev Your Heart, a že zahlédneme jiskru ve vašich očích.