


Detailní popis produktu
- Vyrobeny ze speciální směsi sintrovaných kovů (měď, hliník), v porovnání s organickým materiálem mají podstatně delší životnost při výrazně lepším brzdném účinku
- Sintrované brzdové destičky HH - upgrade FA nebo pro rychlé a těžké motorky
- Extrémní brzdný účinek za studena i tepla, sucha i mokra
- Vynikající dávkování brzdného účinku, sériově pro rychlé silniční motocykly osazeny chladícími radiátorovými meziplechy
- Téměř nulový sklon k tzv. "vadnutí", špičková odolnost proti vysokým teplotám
- Rychlé zajíždění, velmi dlouhá životnost
- Téměř neměřitelný abrazivní účinek (opotřebení kotoučů), optimální na všech ocelových i litinových kotoučích
- Homologovány pro použití v silničním provozu (ECE R90)
- Prokazatelně lepší parametry než u originálních osazení výrobců motocyklů
Motocykly | KAWASAKI | 1100 | ZRX 1100 | 1997 |
Motocykly | KAWASAKI | 1200 | ZRX 1200 | 2001 |
Motocykly | KAWASAKI | 1200 | ZRX 1200 R | 2001 |
Motocykly | KAWASAKI | 1200 | ZRX 1200 S | 2001 |
Motocykly | KAWASAKI | 1200 | ZX-12R Ninja | 2000 |
Motocykly | KAWASAKI | 1500 | VN 1500 Mean Streak | 2002 |
Motocykly | KAWASAKI | 1600 | VN 1600 Mean Streak | 2004 |
Motocykly | KAWASAKI | 600 | ZX-6R 600 Ninja (<2002) | 1998 |
Motocykly | KAWASAKI | 636 | ZX-6R 636 Ninja | 2002 |
Motocykly | KAWASAKI | 750 | ZX-7R Ninja | 1996 |
Motocykly | KAWASAKI | 900 | ZX-9R Ninja | 1996 |
Motocykly | SUZUKI | 1000 | GSX-R 1000 | 2001 |
Motocykly | SUZUKI | 1000 | TL 1000 R | 1998 |
Motocykly | SUZUKI | 1100 | GSX-R 1100 | 1993 |
Motocykly | SUZUKI | 1100 | GSX-R 1100 | 1994 |
Motocykly | SUZUKI | 1100 | GSX-R 1100 | 1995 |
Motocykly | SUZUKI | 1100 | GSX-R 1100 | 1996 |
Motocykly | SUZUKI | 1100 | GSX-R 1100 | 1997 |
Motocykly | SUZUKI | 1100 | GSX-R 1100 | 1998 |
Motocykly | SUZUKI | 1200 | GSF 1200 Bandit (S) | 2001 |
Motocykly | SUZUKI | 1200 | GSF 1200 Bandit (S) | 2002 |
Motocykly | SUZUKI | 1200 | GSF 1200 Bandit (S) | 2003 |
Motocykly | SUZUKI | 1200 | GSF 1200 Bandit (S) | 2004 |
Motocykly | SUZUKI | 1200 | GSF 1200 Bandit (S) | 2005 |
Motocykly | SUZUKI | 1300 | GSX 1300 Hayabusa | 1999 |
Motocykly | SUZUKI | 1300 | GSX 1300 Hayabusa | 2000 |
Motocykly | SUZUKI | 1300 | GSX 1300 Hayabusa | 2006 |
Motocykly | SUZUKI | 1300 | GSX 1300 Hayabusa | 2007 |
Motocykly | SUZUKI | 1400 | GSX 1400 | 2001 |
Motocykly | SUZUKI | 1400 | GSX 1400 | 2008 |
Motocykly | SUZUKI | 1600 | VZ 1600 Marauder | 2004 |
Motocykly | SUZUKI | 750 | GSX-R 750 | 1994 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Celkové hodnocení
Komentář k produktu Brzdové destičky EBC FA188HH
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
EBC se řadí celosvětově mezi největší výrobce kotoučových brzd a příslušenství, které produkuje nejenom pro automobily, ale rovněž pro jízdní kola, armádní techniku, železniční a další vozidla. V oblasti brzdových systémů má více než 60 let zkušeností, vyvíjí unikátní směsi materiálů a neustále inovuje výrobní procesy, díky nimiž udržuje top kvalitu a stále příznivou cenu. Portfolio EBC je poměrně úzce specializované, a to zejména na brzdové kotouče a destičky, přičemž v tomto segmentu produkuje základní i vysoce profesionální produkty. To dokazuje i pestrost nabídky, která čítá přes 5 000 druhů náhradních dílů. Jejich výroba probíhá pouze ve vlastních závodech ve Velké Británii a Spojených státech, nikdo jiný nemá ani udělenou licenci.
To umožňuje udržet vysoké standardy kvality, jaké plní přísné mezinárodní normy a jistý náskok oproti některým konkurentům. V řadě nezávislých testů se ukázalo, že brzdové produkty EBC překračují průměrnou kvalitu běžně dostupných OEM dílů v oblastech životnosti, míry opotřebení, tepelného výkonu, vytváření brzdového prachu a v ochraně životního prostředí. To vedlo mj. k získání řady lukrativních zakázek, například většina policejních vozů ve Velké Británii je vybavena brzdami EBC, a stejně tak dodávají náhradní díly pro taxíky a autobusy, metro nebo motorky.